Φάση 1: Textbooks’ analysis (10 μήνες)
Ανάλυση κεφαλαίων για την περιοδικότητα των σχολικών βιβλίων Μαθηματικών, Φυσικής, Ηλεκτρολογίας.
Φάση 2: Documentation of students’ understanding (10 μήνες)
Μελέτη της κατανόησης των μαθητών για έννοιες σχετικές με την περιοδικότητα και τα περιοδικά φαινόμενα.
Φάση 3: Documentation of teachers’ thinking (10 μήνες)
Μελέτης του τρόπου σκέψης των εκπαιδευτικών για την περιοδικότητα, τα σχολικά κείμενα και την κατανόηση των μαθητών.
Φάση 4: Summing up the results and write the final report (6 μήνες)
Συγγραφή τελικών αναφορών από τις 3 φάσεις έρευνας. Παραγωγή portfolio με ερευνητικές αναφορές και δημοσιεύσεις.
Η πρόταση υλοποιείται στο πλαίσιο της Δράσης «Ενίσχυση Μεταδιδακτόρων Ερευνητών/τριών» του ΕΠΕΔΒΜ με Δικαιούχο την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο (ΕΚΤ) και από Εθνικούς Πόρους.