Text Size

Ε.ΔΙ.Π.

 foto armakolas

        Στέφανος Αρμακόλας

 Ε.ΔΙ.Π - Παιδαγωγικό Τμήμα Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ.

  Σπουδές

Πτυχίο Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά.

Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας ΕΠΠΑΙΚ – Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε Πάτρας, της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης.

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης, «Σπουδές στην Εκπαίδευση», από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων στην μη Τυπική Εκπαίδευση από τον ΕΟΠΠΕΠ.

Υποψήφιος Δρ. ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών.

Τρέχουσα θέση

Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό Ε.ΔΙ.Π στο Παιδαγωγικό Τμήμα της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στο Παράρτημα της Πάτρας.

Διδασκαλία μαθημάτων :

Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα, Παιδαγωγικές Εφαρμογές με χρήση Η/Υ-  Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας στο ΕΠΠΑΙΚ-ΠΕΣΥΠ.


 Ανάπτυξη και Διαχείριση Καινοτομιών στην Σχολική Μονάδα στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης» - ΑΣΠΑΙΤΕ  (2015-2106, εαρινό εξάμηνο, 3 ώρες).

  Υπολογιστικές Μέθοδοι και Αλγόριθμοι τις Επιστήμες, στα Μαθηματικά, στην Επιστήμη των Μηχανικών και στην Επιστήμη των Υπολογιστών και την Υπολογιστική Επιστήμη στο  Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: "Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Μηχανικών- STEM" (2015-2016, εαρινό εξάμηνο, 10 ώρες.)

 

Έρευνητικά ενδιαφέροντα

Η σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, η εξ αποστάσως εκπαίδευση, η εκπαιδευτική τεχνολογία - πολυμέσα, η εκπαίδευση ενηλίκων και η χρήση βιωματικών τεχνικών διδασκαλίας. 

 -Μέλος Ερευνητικής Ομάδας Εργαστηρίου Η/Υ & Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας - ΠΤΔΕ Παν. Πατρών CETL

 -Mέλος στην Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ)

 -Μέλος στο Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης

-Research Visitor:

Knowledge Media Institute - Open University UK,  12/2013, 07/2015 (Erasmus Staff Mobility)

Faculty of Education University of West Bohemia in Pilsen CZ, 12/2015 (Διμερή Προγράμματα Μορφωτικών Ανταλλαγών)

Faculty of Education, Instituto Piaget in Portugal, 2016 (Erasmus).

      
 
 
 
 
 
Ενδεικτικές δημοσιεύσεις

Aρμακόλας, Σ., Παναγιωτακόπουλος, Χ., Βύρης, Δ. (2016). Η ενσωμμάτωση των ΕΛ/ΛΑΚ στη σχολική τάξη¨μελέτη των απόψεων εκπαιδευομένων εκπαιδευτικών. Στο Τ. A. Mikropoulos, N. Papachristos, A. Tsiara, P. Chalki (eds.), Proceedings of the 10th Panhellenic and International Conference "ICT in Education", pp. 647-654. ISSN 2529-0916, ISBN 978-960-88359-8-6.  Ανακτήθηκε στις 17/10/2016 από: http://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe2451.pdf .

Αρμακόλας, Σ., Παναγιωτακόπουλος, Χ., Μασσαρά Χ. (2015). Η αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και το μαθησιακό περιβάλλον στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση.Πρακτικά 8oυ Συνεδρίου της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης «Καινοτομία και Έρευνα στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και στις Τεχνολογίες Πληροφορίας», Τόμος 2, Μέρος Α, σελ. 102-113.

Αρμακόλας, Σ., Παναγιωτακόπουλος, Χ., Βασιλοπούλου, Γ. (2014). Το μαθησιακό περιβάλλον σε μια εικονική τάξη τηλεδιάσκεψης και η μετασχηματίζουσα μάθηση. Στα Πρακτικά του 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», Φλώρινα, 28-30/11/2014.

Αρμακόλας, Σ., Μιχαηλίδη, Δ., Παναγιωτακόπουλος, Χ. (2014). Η αξιοποίηση, οι δυνατότητες και η εφαρμογή του ψηφιακού κόμικ στην εκπαίδευση: μία εμπειρική μελέτη. Στα Πρακτικά του Συνεδρίου «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.», σελ. 1534-1541.

Αρμακόλας, Σ., Παναγιωτακόπουλος, Χ., Φραγκούλης, Ι. (2014). Η εξ αποστάσεως διδασκαλία μαθημάτων μεταξύ παραρτημάτων της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. με αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας Flashmeeting. Στα Πρακτικά του 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», σελ. 451-458.

Aρμακόλας, Σ., Αλιμήσης, Δ., Παναγιωτακόπουλος, Χ. (2013). Η ψηφιακή πλατφόρμα Flashmeeting: Mία μελέτη περίπωσης στα πλαίσια του Iam not scared Project για την σχολική βία. Πρακτικά 7oυ ICODL, σελ.192-200.

Γομάτος, Λ., Αρμακόλας, Σ., Μπακόπουλος Ν. (2011). Παιδαγωγική-Διδακτική προετοιμασία των Εκπαιδευτικών της Τεχνικής-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης: Αξιολόγηση ενός μοντέλου Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας. Πρακτικά 2ου Συνεδρίου ΑΣΠΑΙΤΕ.

Αρμακόλας, Σ., Αλιμήσης, Δ., Σαπουντζάκη, Γ., Μητρούλια, Σ.(2010). Η εκπαιδευτική ρομποτική ως εργαλείο εκπαίδευσης μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες:μία μελέτη περίπτωσης σε τμήμα ένταξης ενός αγροτικού σχολείου. Πρακτικά διεθνούς συνεδρίου «Έρευνα, Εκπαιδευτική Πολιτική & Πράξη στην Ειδική Αγωγή», σελ. 213-224.

Φραγκούλης, Ι., Αρμακόλας, Σ. (2009). Καταγραφή απόψεων εκπαιδευόμενων σε σχέση με την αποτελεσματικότητα του εξ αποστάσεως προγράμματος ειδίκευσης στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Πρακτικά 13ου Διεθνούς Συνεδρίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, σελ. 149-164.

Αρμακόλας, Σ., (2009). Οι απόψεις των σπουδαστών της ΑΣΠΑΙΤΕ σε σχέση με την χρήση των βιωματικών τεχνικών στη διδασκαλία των μαθημάτων στο εργαστήριο Φυσικής. Πρακτικά 1ου Συνεδρίου ΑΣΠΑΙΤΕ, σελ.109.

 

Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε
Παιδαγωγικό Τμήμα
Παράρτημα Πάτρας

Αχαϊκής Συμπολιτείας 20- Πάτρα
 tel: +302610461412
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. skype: stef armakolas
Προσωπική ιστοσελίδα 


 

 

eppaik pesyp 300x105

e class 300x105

vivliothiki katalogos300x105